Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Jeżeli poniżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami:
Produkty
W naszym sklepie możesz zamówić tapety w rolce, fototapety oraz akcesoria do montażu.
Na naszej stronie znajdziesz instrukcję montażu zarówno do tapet w rolce, jak i fototapet. Zajrzyj do zakładki do pobrania i wybierz instrukcje, które Cię interesują.
W naszej ofercie personalizacji podlegają fototapety. W karcie produktu każdą fototapetę możesz dowolnie zmieniać w zakresie:
- kadrowania
- wyboru struktury
- zmiany koloru na sepię lub opcję czarno-białą.
Po wcześniejszej weryfikacji działu Digital Printing możesz także zmienić skalę swojego projektu, edytować elementy grafiki, a nawet zastosować swoją własną grafikę. W tym celu napisz do nas przez formularz kontaktowy.
Informacje jak personalizować fototapety znajdziesz w zakładce jak zamawiać.
Kolorystyka produktów w rzeczywistości może nieznacznie różnić się od zdjęć przedstawionych na naszej stronie, jednak staramy się, aby każda karta produktu odwzorowywała jak najdokładniej kolory naszych tapetach. Ewentualne różnice mogą wynikać z innych ustawień monitorów.
Jeśli nie jesteś pewien kolorów, do każdego wzoru możesz zamówić próbkę w karcie produktu.
Do każdej tapety i fototapety możesz zamówić próbkę.
W karcie produktu istnieje możliwość zaznaczenia opcji Zamów próbkę. Zaznaczając tą opcję dodasz do koszyka samą próbkę:
- tapety w rolce w wymiarach 20x30cm.
- fototapety w wymiarach 50x50cm.
Montaż
Do wszystkich naszych produktów zapewniamy kompleksowe akcesoria pomocne przy ich montażu: klej Dixon Turner Heavy i klej VOV oraz grunt Heavy, a także narzędzia do specjalistycznego montażu tapet – nóż Duo-Tex ze stopką i szpatuła dociskowa. Produkty te znajdziesz w zakładce akcesoria, a dokładny ich opis w karcie każdego produktu.
Na naszej stronie znajdziesz instrukcję montażu zarówno do tapet w rolce, jak i fototapet. Zajrzyj do zakładki do pobrania i wybierz instrukcje, które Cię interesują.
Realizacja zamówień i dostawa
Koszt wysyłki poszczególnych produktów:
- fototapeta w m2:
1-39 m2 – 23 zł
39,1 – 117 m2 – 69 zł
117,1 – 234 m2 – 126 zł
234,1 – 390 m2 – 210 zł
- tapeta w rolce:
1 rolka – 23 zł
2-3 rolki – 69 zł
4-6 rolek – 126 zł
7-10 rolek – 210 zł
- akcesoria do montażu:
Dostawa jest darmowa
- próbka:
Dowolna ilość próbek to jeden koszt dostawy: 23 zł.
Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem kuriera GLS. Nie oferujemy odbioru osobistego zamówionych produktów.
W zależności od produktu, który zamawiasz czas realizacji zamówienia (czyli czas przygotowania zamówienia plus czas jego wysyłki) wygląda następująco:
- fototapety: 8-12 dni roboczych
- tapety w rolce: 15-30 dni roboczych
- akcesoria do montażu: 2-3 dni roboczych.
Płatności
Płatność za zamówienia odbywa się z góry za pośrednictwem operatora płatności online Przelewy24. Po otrzymaniu płatności zamówienie przekazujemy do realizacji.
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT, która wysyłana jest po realizacji zamówienia w formie elektronicznej w pdf na adres mailowy zamawiającego podany podczas składania zamówienia. Możemy również wystawić fakturę na firmę.
Zwroty i reklamacje
Zamówione fototapety przygotowane na indywidualne zamówienie klienta, nie podlegają zwrotowi.
Zwrot produktu zgłaszasz mailowo na adres: sklep@newmorhome.pl lub w formie pisemnej na adres:
NEWMOR HOME
ul. Zakopiańska 144
30-435 Kraków,
załączając wypełniony Formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz w Regulaminie. Produkt, który chcesz zwrócić odeślij na adres naszego Magazynu na własny koszt:
Newmor Polska Magazyn Sklepu Internetowego
ul. Półłanki 62A
30-740 Kraków
Reklamację produktu zgłaszasz mailowo na adres: sklep@newmorhome.pl lub w formie pisemnej na adres:
NEWMOR HOME
ul. Zakopiańska 144
30-435 Kraków
W zgłoszeniu reklamacyjnym powinny znaleźć się następujące informacje:
- imię i nazwisko / nazwa firmy
- szczegółowy opis i zdjęcia reklamowanego produktu
- opis i okoliczności wystąpienia wady (w tym datę jej wystąpienia)
- wskazanie żądania w związku z wadą (wymiany produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady)
- numer konta bankowego.
Reklamację rozpatrzymy w najszybszym możliwym terminie, nie dłuższym niż 14 dni. Poinformujemy Cię o tym mailowo.