Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jeżeli poniżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami:

Produkty

Jakie produkty mogę zamówić w sklepie?

W naszym sklepie możesz zamówić tapety w rolce, fototapety oraz akcesoria do montażu.

Czy do oferowanych produktów są instrukcje montażu?

Na naszej stronie znajdziesz instrukcję montażu zarówno do tapet w rolce, jak i fototapet. Zajrzyj do zakładki do pobrania i wybierz instrukcje, które Cię interesują.

Czy produkty można personalizować?

W naszej ofercie personalizacji podlegają fototapety. W karcie produktu każdą fototapetę możesz dowolnie zmieniać w zakresie:
- kadrowania
- wyboru struktury
- zmiany koloru na sepię lub opcję czarno-białą.

Po wcześniejszej weryfikacji działu Digital Printing możesz także zmienić skalę swojego projektu, edytować elementy grafiki, a nawet zastosować swoją własną grafikę. W tym celu napisz do nas przez formularz kontaktowy.
Informacje jak personalizować fototapety znajdziesz w zakładce jak zamawiać.

Czy zdjęcia proponowanych tapet i fototapet oddają ich rzeczywistą kolorystykę?

Kolorystyka produktów w rzeczywistości może nieznacznie różnić się od zdjęć przedstawionych na naszej stronie, jednak staramy się, aby każda karta produktu odwzorowywała jak najdokładniej kolory naszych tapetach. Ewentualne różnice mogą wynikać z innych ustawień monitorów.
Jeśli nie jesteś pewien kolorów, do każdego wzoru możesz zamówić próbkę w karcie produktu.

Czy mogę zamówić próbkę wybranej tapety w rolce lub fototapety?

Do każdej tapety i fototapety możesz zamówić próbkę.
W karcie produktu istnieje możliwość zaznaczenia opcji Zamów próbkę. Zaznaczając tą opcję dodasz do koszyka samą próbkę:
- tapety w rolce w wymiarach 20x30cm.
- fototapety w wymiarach 50x50cm.

Montaż

Jaką chemię zastosować do montażu tapet?

Do wszystkich naszych produktów zapewniamy kompleksowe akcesoria pomocne przy ich montażu:  klej Dixon Turner Heavy i klej VOV oraz grunt Heavy, a także narzędzia do specjalistycznego montażu tapet – nóż Duo-Tex ze stopką i szpatuła dociskowa. Produkty te znajdziesz w zakładce akcesoria, a dokładny ich opis w karcie każdego produktu.

Czy do proponowanych tapet i fototapet są instrukcje montażu?

Na naszej stronie znajdziesz instrukcję montażu zarówno do tapet w rolce, jak i fototapet. Zajrzyj do zakładki do pobrania i wybierz instrukcje, które Cię interesują.

Realizacja zamówień i dostawa

Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

Koszt wysyłki poszczególnych produktów:


- fototapeta w m2:
1-39 m2 – 23 zł
39,1 – 117 m2 – 69 zł
117,1 – 234 m2 – 126 zł
234,1 – 390 m2 – 210 zł


- tapeta w rolce:
1 rolka – 23 zł
2-3 rolki – 69 zł
4-6 rolek – 126 zł
7-10 rolek – 210 zł

- akcesoria do montażu:
Dostawa jest darmowa


- próbka:
Dowolna ilość próbek to jeden koszt dostawy: 23 zł.

Jak zamówienie zostanie doręczone?

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem kuriera GLS. Nie oferujemy odbioru osobistego zamówionych produktów.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W zależności od produktu, który zamawiasz czas realizacji zamówienia (czyli czas przygotowania zamówienia plus czas jego wysyłki) wygląda następująco:
- fototapety: 8-12 dni roboczych
- tapety w rolce: 15-30 dni roboczych
- akcesoria do montażu: 2-3 dni roboczych.

Płatności

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Płatność za zamówienia odbywa się z góry za pośrednictwem operatora płatności online Przelewy24. Po otrzymaniu płatności zamówienie przekazujemy do realizacji.

Czy za zamówienie otrzymam paragon lub fakturę?

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT, która wysyłana jest po realizacji zamówienia w formie elektronicznej w pdf na adres mailowy zamawiającego podany podczas składania zamówienia. Możemy również wystawić fakturę na firmę.

Zwroty i reklamacje

Które produkty nie podlegają zwrotowi?

Zamówione fototapety przygotowane na indywidualne zamówienie klienta, nie podlegają zwrotowi.

Jak mogę zwrócić produkt?

Zwrot produktu zgłaszasz mailowo na adres: sklep@newmorhome.pl lub w formie pisemnej na adres:

NEWMOR HOME

ul. Zakopiańska 144

30-435 Kraków,

załączając wypełniony Formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz w Regulaminie. Produkt, który chcesz zwrócić odeślij na adres naszego Magazynu na własny koszt:

Newmor Polska Magazyn Sklepu Internetowego

ul. Półłanki 62A

30-740 Kraków

Jak mogę zgłosić reklamację produktu?

Reklamację produktu zgłaszasz mailowo na adres: sklep@newmorhome.pl lub w formie pisemnej na adres:

NEWMOR HOME

ul. Zakopiańska 144

30-435 Kraków

W zgłoszeniu reklamacyjnym powinny znaleźć się następujące informacje:

- imię i nazwisko / nazwa firmy

- szczegółowy opis i zdjęcia reklamowanego produktu

- opis i okoliczności wystąpienia wady (w tym datę jej wystąpienia)

- wskazanie żądania w związku z wadą (wymiany produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady)

- numer konta bankowego.

Reklamację rozpatrzymy w najszybszym możliwym terminie, nie dłuższym niż 14 dni. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Loading...