REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO NEWMOR HOME

Niniejszy REGULAMIN określa ogólne warunki, zasady świadczenia usług sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego NEWMOR HOME działającego pod adresem http://newmorhome.pl (zwany dalej „Sklepem Internetowym” lub „Sklepem”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Newmor Polska sp. z o.o. nieodpłatnych usług świadczonych drogą elektroniczną.


Właścicielem i Administratorem Sklepu Internetowego jest:

NEWMOR POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Zakopiańska 144, 30-435 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa- Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 139262, NIP: 679-26-49-008, o kapitale zakładowym w wysokości 180.000 zł, BDO: 000040941.

Adres do korespondencji:

Newmor Polska sp. z o.o. ul. Zakopiańska 144 30-435 Kraków

Adres do zwrotów produktów:

Newmor Polska Magazyn Sklepu Internetowego ul. Półłanki 62A 30-740 Kraków

Dane kontaktowe Sprzedawcy:

tel. +48 12 656 72 60 E- mail: sklep@newmorhome.pl Facebook: https://www.facebook.com/newmorpolskaspzo/ Instagram: https://www.instagram.com/newmor_polska/

§ 1. DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. DNI ROBOCZE – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz umożliwiający utworzenie Konta, który dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego.

  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  4. KLIENT - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia w Sklepie Internetowym lub korzysta z innych usług oferowanych poprzez stronę Sklepu.

  5. KONSUMENT - Klient będący osobą fizyczną, dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

  6. KONSUMENT - PRZEDSIĘBIORCA - Klient będący osobą fizyczną, dla której zawarcie Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych związane jest bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tych umów wynika, że nie posiadają one dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  7. NEWSLETTER – usługa elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, a polegająca na wysyłaniu Klientom, za ich wyraźną zgodą, bezpłatnych, cyklicznych informacji na temat Sklepu na podany przez Klienta w czasie rejestracji adres poczty elektronicznej.

  8. PRODUKT/ TOWAR – towar prezentowany w Sklepie Internetowym i oferowany do sprzedaży.

  9. REGULAMIN – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  10. SKLEP INTERNETOWY (Sklep) – sklep internetowy dostępny pod domeną http://www.newmorhome.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie lub korzysta z innych usług oferowanych przez stronę Sklepu.

  11. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – spółka Newmor Polska sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Zakopiańska 144, 30 435 Kraków, numer KRS 0000139262, NIP: 679-26-49-008, adres poczty elektronicznej: sklep@newmorhome.pl, numer tel. +48 12 656 72 60, będąca jednocześnie właścicielem i administratorem Sklepu Internetowego NEWMOR HOME.

  12. SYSTEM TELEINFORMATYCZNY - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, jak również wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie zwany „Internetem”.

  13. UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży Produktów zawierana albo zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  14. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  15. USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie korzysta lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

  16. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

  17. OKLEINY (zwane również tapety w rolce lub fototapety) – materiały okładzinowe oferowane w sklepie, stosowane do oklejania wewnętrznych ścian.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
    NEWMOR HOME dostępnego pod adresem http://www.newmorhome.pl oraz dotyczy nabywania Produktów dostępnych za pośrednictwem Sklepu.

  2. W zakres działalności Sprzedawcy wchodzi sprzedaż detaliczna Produktów prezentowanych w Sklepie Internetowym, które mogą być nabywane przez Klienta korzystającego ze Sklepu.

  3. Klient powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. W toku rejestracji w Sklepie Internetowym oraz przy składaniu Zamówienia Klient zostanie poproszony o zaakceptowane postanowień Regulaminu za pośrednictwem odpowiedniego checkboxa.

  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączenia lub ograniczenia jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks cywilny, przysługujących mu na mocy obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają przepisy ustawy.

§ 3. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego nieodpłatne usługi elektroniczne:

  1. Konto (utworzenie i administrowanie konta Klienta w Sklepie tj. założenie, prowadzenie i usunięcie),

  2. Interaktywny Formularz Zamówienia,

  3. Koszyk,

  4. Newsletter.

  1. Konto” - usługa elektroniczna świadczona przez Usługodawcę przez czas nieokreślony, jeżeli Usługobiorca dokonał rejestracji w Sklepie i stworzył Konto, za pośrednictwem którego dokonał zakupu Produktu lub korzysta z usługi Konta logując się do Sklepu. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu Formularza Rejestracji i kliknięciu pola „Zarejestruj się”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę danych takich jak: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez kliknięcie w ustawieniach Konta pola „Usuń konto” lub poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@newmorhome.pl czy pisemnie na adres: ul. Zakopiańska 144, 30-435 Kraków.

  2. Formularz Zamówienia” – korzystanie z tej usługi nie wymaga posiadania Konta i rozpoczyna się z momentem dodania przez Usługobiorcę pierwszego Produktu do Koszyka. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Usługobiorcę łącznie dwóch kolejnych działań tj. wypełnienia Formularza Zamówienia i użycie przycisku „Kupuję i płacę”/ „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty/Potwierdzam zakup”. W Formularzu niezbędne jest podanie danych identyfikujących Klienta - Usługobiorcę tj. imię i nazwisko/nazwa firmy, adres dostawy oraz adres na jaki ma być wystawiona faktura VAT (mogą to być różne adresy), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego. W wypadku Klientów - Usługobiorców niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Usługa elektroniczna Formularza Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy - ulega zakończeniu z chwilą złożenia przez Klienta - Usługobiorcę Zamówienia albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia.

  3. Newsletter” – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu przez Usługobiorcę adresu poczty elektronicznej, na który ma być przesyłany Newsletter. Do Newslettera można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Klient – Usługobiorca zostaje zapisany na Newslettera. Każdy zapis na Newslettera wymaga potwierdzenia, poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany na podany przez Klienta – Usługobiorcę adres poczty elektronicznej. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient – Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez użycie linku rezygnacyjnego znajdującego się w każdym przesłanym Newsletterze o treści: „Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości od Newmor Home możesz anulować newsletter.” lub wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@newmorhome.pl lub pisemnie na adres: Zakopiańska 144, 30-435 Kraków.

  4. W zakresie wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z Systemem Teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient – Usługobiorca powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet (np. komputer, telefon komórkowy).

  5. Korzystanie z wszystkich usług Sklepu Internetowego wymaga wykorzystania sprzętu komputerowego lub innego urządzenia umożliwiającego poprzez sieć Internetu nawiązanie komunikacji ze stroną internetową Sklepu tj. przeglądarkę internetową (np. Microsoft Edge, Firefox, Google Chrome) w aktualnej wersji, a w przypadku niektórych elementów Sklepu może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, Java oraz Cookies.

  6. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym, jak również do niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

  7. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę, Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@newmorhome.pl lub pisemnie na adres: Zakopiańska 144, 30-435 Kraków. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

§ 4. INFORMACJE O PRODUKTACH

  1. Informacje o Produktach prezentowanych na stronie Sklepu Internetowego oraz będących w asortymencie Sprzedawcy, w tym reklamy oraz cenniki dotyczące Produktów stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, nie są jednak ofertą w rozumieniu przepisów prawa.

  2. Ceny Produktów prezentowanych na stronie Sklepu wyrażone są w złotych polskich, są cenami brutto, tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT) i są cenami detalicznymi. Umieszczone ceny nie zawierają kosztów dostawy, o których Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia.

  3. Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Przy czym odwołanie akcji promocyjnych, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. 

  5. Przeprowadzane akcje promocyjne w Sklepie nie podlegają łączeniu, a wybrane promocje mogą wykluczać obowiązywanie innych promocji. Z promocji mogą być również wykluczone pojedyncze Produkty lub grupy Produktów. Szczegółowe informacje zawarte są każdorazowo w opisie Produktu i/lub w regulaminie danej promocji.

  6. Sklep Internetowy ma uruchomione algorytmy, które dostosowują cenę na podstawie zachowań Klientów. Efektem korzystania z profilowania może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Sklepu. Niezależnie od uruchomionych algorytmów, każdorazowo to Klient podejmuje swobodnie decyzję czy będzie chciał skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu czy lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie.

  7. Sprzedawca informuje, że oferowane w Sklepie Produkty objęte są prawami autorskimi. Dokonanie zakupu przez Sklep nie oznacza nabycia przez Klienta praw autorskich lub praw własności intelektualnej do zakupionych produktów. Klient nie jest upoważniony do dalszej produkcji, rozpowszechniania czy powielania produktów Sprzedawcy.

§ 4a. OKLEINY ŚCIENNE - CHARAKTERYSTYKA PRODUKTÓW

  1. Sprzedawca informuje, że wzory oklein, które przedstawione są na stronie Sklepu mogą różnić się w zakresie kolorystyki czy nasilenia barwy pomiędzy poszczególnymi typami używanych przez Klienta monitorów/ ekranów.

  2. W celu zweryfikowania struktury/kolorystyki/ barwy/wzoru tapet w rolkach i fototapet zaleca się zamówienie u Sprzedawcy próbki produktu, przy czym pomiędzy próbką materiału a produkcją docelową mogą wystąpić nieznacznie różnice w odcieniu. W przypadku fototapet kolorystyka/ barwa/wzór grafiki będą różniły się w zależności od dostępnych struktur materiału.

  3. Sprzedawca informuje o możliwości wystąpienia różnic w odcieniu oklein z różnych serii produkcyjnych w przypadku domówienia materiału oraz o braku możliwości łączenia oklein z różnych serii produkcyjnych w tych samych pomieszczeniach. W przypadku niezastosowania się powyższego zapisu istnieje możliwość wystąpienia widocznych cieniowań pomiędzy poszczególnymi brytami, co nie stanowi wady produktu i podstawy do ewentualnej reklamacji.

  4. Reklamacji nie podlegają nieznaczne odstępstwa dostarczonego Produktu od oferowanego przez Sprzedawcę w Sklepie. Za nieznaczne odstępstwo uznaje się niewielkie różnice w formacie, kolorystyce, rodzaju i jakości podłoża.

  5. Sprzedawca informuje o możliwości wystąpienia widocznych efektów paneli/cieniowania, widocznych połączeń charakterystycznych dla wzorów z wyraźną strukturą poziomą i/lub oklein z efektem połysku np. oklein pokrytych miką lub wykonanych na podkładzie mylar, a także imitujących strukturę/wzór tkaniny. Powyższe efekty nie stanowią wady produktu i są cechą charakterystyczną dla tego rodzaju produktów.

  6. Okleiny ścienne z wydrukiem indywidualnym (fototapety) oferowane w Sklepie są rzeczami wyprodukowanymi według specyfikacji Klienta. Klient sam określa parametry zamówienia poprzez m.in. początkowy wybór grafiki, materiału, wymiaru wydruku.

  7. Sprzedawca informuję, że w przypadku fototapet mogą wystąpić różnice kolorystyczne przy próbkowaniu kolorów z wydruku fotografii przesłanych przez Klienta. Powyższe wynika z procesu produkcji oklein ściennych z wydrukiem indywidualnym i takie rozbieżności nie mogą stanowić podstawy ewentualnej reklamacji.

  8. Sprzedawca informuje o możliwości wystąpienia ewentualnych różnić kolorystycznych przy ponownych wydrukach tego samego pliku na okleinie w pewnym odstępie czasowym. Różnice w odcieniach pomiędzy pierwowzorem, a ponownym wydrukiem odtwarzanego projektu mogą być spowodowane przede wszystkim dostawą innej partii materiału przeznaczonego do druku, jak również konwersją przestrzeni barwnych oraz zmieniającymi się parametrami maszyny drukującej. Powyższe ewentualne różnice kolorystyczne nie stanowią podstawy do reklamacji.

  9. Przy produkcji fototapet istnieje możliwości wystąpienia efektów poziomego wytłoczenia i pionowego cieniowania w przypadku technologii druku UV, co jest cechą charakterystyczną dla tego rodzaju nadruku i tym samym nie podlega reklamacji.

  10. Zastosowanie jednolitej apli kolorystycznej w fototapecie, której użycie nie jest zalecane dla technologii wydruków wielkoformatowych, może powodować nierównomierną pigmentację, a tym samym- wpływać na obniżenie odporności na ścieranie się jednolitego pigmentu kolorystycznego, a także może powodować wystąpienie efektu cieniowania/panelowania oraz różnic kolorystycznych pomiędzy poszczególnymi brytami. Powyższe efekty nie stanowią wady produktu i są charakterystyczne dla grafik zawierających jednolite aple kolorystyczne. Powyższe cechy związane z występowaniem jednolitej apli kolorystycznej nie mogą stanowić podstawy ewentualnej reklamacji.

§ 5. WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z § 3 ust. 3 Regulaminu.

  2. Zamówienia składane za pośrednictwem strony Sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  3. Sklep realizuje złożone zamówienia w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16:00, w soboty oraz w niedziele i święta będą przyjmowane do realizacji następnego dnia roboczego.

  4. Klient może składać zamówienia poprzez stronę internetową Sklepu w następujący sposób:

  1. po zalogowaniu się na Konto lub rejestracji Konta (nowy Klient),

  2. bez rejestracji konta w Sklepie.

  1. Przez złożenie Zamówienia za pośrednictwem strony Sklepu należy rozumieć dodanie do Koszyka Produktów z oferty Sprzedawcy, następnie wypełnienie Formularza Zamówienia zgodnie z informacjami podanymi w tym formularzu oraz kliknięcie  przycisku potwierdzającego zamówienie i obowiązek płatności.

  2. Klient, będący osobą fizyczną, który prowadzi działalność gospodarczą wskazuje przy dokonywaniu zamówienia czy czynność ta jest dokonywana w ramach prowadzenia przez niego działalności gospodarczej oraz czy składane zamówienie posiada charakter zawodowy w stosunku do wykonywanej przez niego działalności gospodarczej. O tym czy transakcja ma charakter zawodowy decyduje w szczególności przedmiot działalności przedsiębiorcy ujawniony w rejestrze Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  3. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego złożenia. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia przez Sprzedawcę i przyjęcie do realizacji następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Przyjmuje się, że potwierdzenie Zamówienia przez Sprzedawcę oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży.

  4. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba Produktów, zawieranie Zamówień lub ich realizacja następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych Zamówień na te Produkty, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży. We wskazanym w tym punkcie przypadku, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ustalenia innej kolejności zawierania transakcji lub ich realizacji, jak też Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia innych szczególnych warunków odnoszących się do zawarcia lub realizacji Zamówień. O odstępstwach w stosunku do zasady powszechności, o których mowa powyżej, Sprzedawca informuje na stronie Sklepu.

  5. W przypadku trwałej niemożności realizacji Zamówienia z uwagi na brak dostępności Produktu, Sprzedawca powiadamia o tym niezwłocznie Kupującego. W takim przypadku, żadna ze stron nie będzie podnosić wobec siebie jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji Zamówienia, a Sprzedawca zwraca Kupującemu otrzymaną od niego sumę pieniężną.

  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia i przerwy w funkcjonowaniu strony Sklepu Internetowego, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność strony z oprogramowaniem Klienta.

§ 6. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za zamówione Produkty:

  1. płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem usługi BLIK, PayU.pl i PayPal. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: Przelewy24.

  1. Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie Sklepu o  terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy Sprzedaży.

  2. Brak zapłaty w przewidzianym terminie oznaczać będzie anulowanie Zamówienia przez Sprzedawcę.

  3. Do każdego zrealizowanego Zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Sprzedawca wystawia faktury VAT w formie elektronicznej na adres mailowy Klienta wskazany przy składaniu Zamówienia lub przypisany do Konta. Klient ma prawo powiadomienia Sprzedawcy o innym adresie mailowym, na który ma zostać przesłana faktura. Formatem faktury w formie elektronicznej jest PDF.  Akceptacja niniejszego Regulaminu oznacza jednocześnie zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej.

  4. Klient może zrezygnować z faktury elektronicznej, o czym należy poinformować Sprzedawcę wysyłając wiadomość e-mail na adres sklep@newmorhome.pl.  W przypadku rezygnacji z faktury elektronicznej Klientowi zostanie wystawiona i wysłana faktura w formie papierowej na adres wskazany przy składaniu Zamówienia lub przypisany do Konta (przy czym Klient ma prawo powiadomienia Sklepu o innym adresie do wysyłki faktury).

§ 7. SPOSOBY I TERMINY DOSTAWY

  1. Sprzedaż oraz dostawa Produktów prezentowanych na stronie Sklepu Internetowego oraz będących w asortymencie Sprzedawcy realizowana jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

  2. Dostawa Produktów jest odpłatna. Koszty dostawy naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami firm kurierskich i zależą od wagi i rozmiarów przesyłki. Klient w trakcie wypełniania Formularza Zamówienia potwierdza sposób wysyłki i płatności.

  3. Zamówienia są wysyłane za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich.

  4. Sprzedawca zastrzega, iż wybrane sposoby dostawy i płatności mogą być niedostępne dla całego Zamówienia ze względów m.in. technologicznych i logistycznych lub dodania do Zamówienia Produktu, który wyklucza skorzystanie z danego sposobu dostawy. Dostępne opcje dla Zamówienia będą pokazane w Formularzu Zamówienia.

  5. Termin dostawy Produktów, których dostępność widoczna jest na podstronie danego Produktu zwyczajowo wynosi:

  1. dla fototapet – do 12 dni roboczych,

  2. dla tapet w rolce – do 30 dni roboczych,

  3. dla akcesoriów – do 3 dni roboczych.

Terminy dostaw liczone są od momentu złożenia zaksięgowania przez Sprzedawcę pełnej płatności za Zamówienie .

  1. W przypadku braku dostępności danego Produktu na stanie magazynowym Sprzedawcy, termin dostawy zwyczajowo wynosi 30 dni roboczych liczonych od momentu złożenia Zamówienia lub w momencie skompletowania przez Sprzedawcę wszystkich zamówionych przez Klienta Produktów i/lub zaksięgowania przez Sprzedawcę pełnej płatności za Zamówienie.

  2. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, będą one wysyłane indywidualnie zgodnie z podanymi terminami realizacji zamówienia.

  3. Terminy dostarczenia zamówienia przez dostawców podane na stronie Sklepu są terminami orientacyjnymi.

§ 8. REKLAMACJA Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ PRZY SPRZEDAŻY Z UDZIEŁEM KONSUMENTA LUB KONSUMENTA-PRZEDSIĘBIORCY

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta lub Konsumenta- Przedsiębiorcy, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w ustawy o Prawach konsumenta (rozdział 5a Ustawy).

  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili. Niezgodność z Umową sprzedaży występuje, jeżeli:

  1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność towaru są niezgodne z Umową;

  2. produkt nie jest przydatny do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Konsumentowi- Przedsiębiorcy, a o którym Konsument lub Konsument- Przedsiębiorca powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował,

  3. produkt nie nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,

  4. towar nie zapewnia trwałości i bezpieczeństwa, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju, lub nie występuje w określonej ilości,

  1. W przypadku niezgodności towaru z Umową, Konsument lub Konsument – Przedsiębiorca ma prawo żądać jego naprawy lub wymiany na nowy. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub Konsument – Przedsiębiorca żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument – Przedsiębiorca żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Konsumenta – Przedsiębiorcy jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

  2. Konsument lub Konsument - Przedsiębiorca może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od Umowy, jeżeli:

  1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową – czyli odmówił naprawy lub wymiany,

  2. Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Konsumenta - Przedsiębiorcy,

  3. Sprzedawca nie odebrał towaru oraz gdy nie zdemontował towaru oraz/lub nie zamontował go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo nie zlecił tego;

  4. brak zgodności towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z Umową;

  5. brak zgodności towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony tj. naprawa czy wymiana;

  6. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

  1. Konsument lub Konsument - Przedsiębiorca nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z Umową jest istotny.

  2. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie Umowy, Konsument lub Konsument - Przedsiębiorca może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez Konsumenta lub Konsumenta - Przedsiębiorcę wraz z towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub Konsument - Przedsiębiorca zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z Umową.

  3. Klient – Konsument lub Konsument- Przedsiębiorca, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z Umową, jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie.

  4. Sprzedawca może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową, jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów.

  5. Sprzedawca dokona naprawy lub wymiany Produktu w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub Konsumenta - Przedsiębiorcy o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Konsumenta - Przedsiębiorcy, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim Konsument lub Konsument- Przedsiębiorca go nabył.

  6. W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową, reklamację można złożyć w dowolnej formie na dane kontaktowe Sprzedawcy (w formie pisemnej na adres Sklepu Internetowego NEWMOR HOME, ul. Zakopiańska 144, 30-435 Kraków lub drogą elektroniczną: sklep@newmorhome.pl).

  7. W zgłoszeniu reklamacyjnym powinny się znaleźć następujące informacje:

  1. imię i nazwisko / nazwa firmy;

  2. szczegółowy opis i zdjęcia reklamowanego Produktu;

  3. opis i okoliczności wystąpienia wady (w tym datę jej wystąpienia);

  4. wskazanie żądania w związku z wadą (wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady),

  5. numer konta bankowego.

  1. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Konsumenta lub Konsumenta- Przedsiębiorcę nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

  2. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Konsumentowi - Przedsiębiorcy kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny. W przypadku odstąpienia od Umowy, jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub Konsumenta - Przedsiębiorcy, może on wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  3. Sprzedawca zastrzega, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia Konsumenta lub Konsumenta- Przedsiębiorcy i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w Karcie Gwarancyjnej. Udzielona gwarancja na Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta lub Konsumenta- Przedsiębiorcy z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z przepisów o zgodności towaru z Umową.

  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wadliwego ułożenia oklein ściennych, w tym również fototapet przez Klienta. Wykonawca wykonujący montaż winien posiadać odpowiednie kwalifikacje do ułożenia tego rodzaju okleiny, jak również zapoznać się m.in. z instrukcją montażu.

§ 9. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Z UDZIAŁEM KONSUMENTA LUB KONSUMENTA- PRZEDSIĘBIORCY

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Konsumentów i Konsumentów – Przedsiębiorców. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.

  2. Konsument lub Konsument- Przedsiębiorca, który dokonał zakupu za pośrednictwem Sklepu Internetowego, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 13 i 14 poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  3. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta, Konsumenta- Przedsiębiorcę lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. W przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – termin liczony jest od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo gdy umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – bieg terminu liczony jest od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów, a dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument lub Konsument – Przedsiębiorca musi poinformować o tym fakcie Sprzedającego w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone przykładowo w formie pisemnej na adres: ul. Zakopiańska 144, 30-435 Kraków lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@newmorhome.pl.

  5. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.

  6. Klient ma obowiązek zwrócić na swój koszt Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Zwrotu należy dokonać na adres: Newmor Polska Magazyn Sklepu Internetowego, ul. Półłanki 62A, 30-740 Kraków.

  7. Konsument lub Konsument – Przedsiębiorca ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, przy czym nie uznaje się przesyłek wysyłanych za pobraniem.

  8. Sprzedawca może zgodzić się na poniesienie kosztów zwrotu rzeczy w całości lub części. Wówczas Klient ma obowiązek udostępnić Towar do odbioru. Jeśli Klient odesłał zwracany Towar w inny sposób niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, to Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  9. Sprzedawca ma obowiązek w terminie nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi lub Konsumentowi- Przedsiębiorcy dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta lub Konsumenta - Przedsiębiorcy, może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Konsumenta – Przedsiębiorcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca, chyba że Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania.

  11. Jeżeli Konsument/ Konsument- Przedsiębiorca wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Konsumentowi- Przedsiębiorcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  12. Konsument lub Konsument- Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany przez Klienta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli jest to możliwe, Produkt powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.

  13. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Konsumentowi- Przedsiębiorcy w odniesieniu do umów:

    1. świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    3. w których przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy lub też służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    4. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

    5. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    6. w której przedmiotem świadczenia są towaru, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;

    7. w której Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi lub Konsumentowi- Przedsiębiorcy w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;

    8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumerat.

  1. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zgodnie z informacją ujętą w § 4a ust. 1 Regulaminu, oferowane przez Sklep okleiny ścienne z wydrukiem indywidualnym (fototapety) są towarem wyprodukowanym według specyfikacji Klienta. Z tych względów zgodnie z obowiązującym prawem, Klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy w trybie opisanym w powyżej, kiedy przedmiotem sprzedaży są fototapety.

§10. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZY SPRZEDAŻY Z UDZIAŁEM KONSUMENTA LUB KONSUMENTA - PRZEDSIĘBIORCY

  1. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem lub Konsumentem- Przedsiębiorcą z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  1. Przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej (wniosek dostępny pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223, a więcej informacji dostępnych na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);

  2. bezpłatna pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)Bezpłatna pomoc prawna udzielana jest przez Federację Konsumentów pod adresem mailowy porady@dlakonsumentow.pl oraz numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.

  1. Skargę konsumencką można złożyć również za pośrednictwem unijnej platformy internetowej rozstrzygania sporów (ODR) dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage (więcej informacji o platformie pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

§ 11. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Niniejsza część Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w tym dokumencie zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących Konsumentami lub Konsumentami- Przedsiębiorcami (Przedsiębiorcy).

  2. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Przedsiębiorcę wszelkie korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

  3. Klient - Przedsiębiorca zobowiązany jest zbadać kompletność oraz stan dostarczonej przesyłki bezpośrednio przy odbiorze i ustalić ewentualne braki lub uszkodzenia Produktu powstałe w trakcie transportu. Wszelkie uszkodzenia lub braki w przesyłce powinny być natychmiast zgłoszone kierowcy i opisane w protokole szkody sporządzonym wspólnie z przewoźnikiem i potwierdzone przez niego na piśmie. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez Przedsiębiorcę lub osobę przez niego upoważnioną do odbioru i dostawcę przesyłki.

  4. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta - Przedsiębiorcę sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

  5. Stosownie do art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta - Przedsiębiorcy zostaje wyłączona.

  6. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta - Przedsiębiorcy, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny za Produkt/y oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność w stosunku Przedsiębiorcy z tytułu utraconych korzyści.

  7. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem - Przedsiębiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

§ 12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca.

  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

  3. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w Polityce prywatności. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez Usługobiorcę lub Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Polityce prywatności.

§ 13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim
    oraz zgodnie z prawem polskim.

  2. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta i nie może być́ również̇ w ten sposób interpretowane. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z przepisami powszechnie obowiązującego prawa tj. kiedy zostanie uznana za niezgodną z prawem, nieważną lub w inny sposób niewykonalną w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin obowiązuje.

  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy obowiązującego prawa.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Zmiany Regulaminu Sklepu Internetowego będą publikowane na stronie internetowej z mocą obowiązującą od daty ich publikacji. Zamówienia złożone i przyjęte przez Sprzedawcę przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu będą realizowane na podstawie treści Regulaminu obowiązującej w dniu składania przez Klienta zamówienia.

  5. Regulamin Sklepu internetowego jest dostępny nieprzerwanie w witrynie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.

  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.03.2024 r.

Załącznik do Regulaminu sklepu – Formularz odstąpienia od umowy - Pobierz TUTAJ

Loading...